Identifikace dětí a žáků se sociálním znevýhodněním v mateřské, základní a střední škole
Vydal: Národní pedagogický institut České republiky
Obsah:
Úvod
1. O metodice
2. Průběh identifikace
3. Sledované oblasti
3.1 Nedostatečná podpora vzdělávání v domácím prostředí
3.2 Nedostatečné osvojení vyučovacího jazyka
3.3 Náročné chování
3.4 Malá motivace k učení a zvýšené absence
3.5 Nedostatečné naplnění psychických potřeb
3.7 Nedostatečná spolupráce zákonných zástupců se školou
4. Výsledky identifikace
Závěr
Literatura
Příloha č. 1: Posuzovací schéma pro mateřské školy
Příloha č. 2: Posuzovací schéma pro základní školy
Příloha č. 3: Posuzovací schéma pro střední školy
Příloha č. 4: Výsledek identifikace – zpráva pro PPP/SPC
Datum přidání: 2024-11-11